Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Ian Forrester

Global VP of Insight, Unruly

Ian Forrester
Ian Forrester

Με διεθνή προϋπηρεσία σε εταιρίες όπως οι Sony Pictures Entertainment, Tate & Lyle και Nestle, ο Ian Forrester ασκεί πλέον καθήκοντα Global VP of Insight στην Unruly, κορυφαία εταιρεία στην ανάλυση και προώθηση social video περιεχομένου και δημιουργό των “Top 20 Most Shared Ads of the Year” και “Viral Video Chart”.

Αξιοποιώντας, λοιπόν, τις γνώσεις του για την καταναλωτική συμπεριφορά και έχοντας ξεκάθαρη εικόνα για το τι είδους περιεχόμενο κάνει τη διαφορά στα Social Media, ο Ian χαράσσει αποτελεσματικές στρατηγικές για μερικά από τα σημαντικότερα brands στον κόσμο.

Σε μία εποχή όπου το ad blocking εξελίσσεται σε μείζον πρόβλημα για τους διαφημιζόμενους, η Unruly αναλύει την επίδραση που έχει το online video περιεχόμενο στη συμπεριφορά των χρηστών, συγκεντρώνοντας πολύτιμα insights που της επιτρέπουν να δημιουργεί ελκυστικές διαφημιστικές εμπειρίες για τους καταναλωτές.

Συνολικά, η Unruly συνεργάζεται με το 91% των μεγαλύτερων διαφημιζόμενων (Ad Age’s Top 100), βοηθώντας τους να ενημερώνουν, να προσεγγίζουν αποτελεσματικά και να εμπνέουν 1.44 δισ. χρήστες από όλο τον κόσμο.

Ο Ian Forrester συμμετείχε στην ενότητα "Content Trends: How to Become a Great Storyteller in a Video first World".

Σύνοψη Παρουσίασης
Emotional Intelligence and the Future of Storytelling

Ο Ian αναλύει τους 7 μύθους που σχετίζονται με το online video storytelling και αποκαλύπτει, μεταξύ άλλων, 8 tips που θα σας βοηθήσουν να μοιράζεστε αποτελεσματικά τις δικές σας συναρπαστικές ιστορίες στα Social Media.

Διεθνείς ομιλητές

Sedge Beswick Έχοντας κερδίσει την αναγνώριση, πολλά βραβεία, αλλά και μία θέση στην περίφημη λίστα “The Drum Social Buzz Top 50” ως Global Senior Social Media & Community Talent Manager του ASOS, η Sedge ίδρυσε τη δική της εταιρεία με εξειδίκευση στο Influencer Marketing.
Sarah Flannery Η Sarah είναι Head of Display & Paid Social στη Forward3D, ένα πολυβραβευμένο Performance Marketing Agency με πελάτες όπως οι Net-A-Porter, British Airways, Hertz, Ralph Lauren, Hilton και New Look.
Ian Forrester Ως Global VP of Insight στην περίφημη Unruly, ο Ian αξιοποιεί τις γνώσεις του για την καταναλωτική συμπεριφορά και το social video , προκειμένου να χαράσσει αποτελεσματικές στρατηγικές περιεχομένου για κορυφαία brands ανά την υφήλιο.
Colin Jacobs Ο Colin είναι επικεφαλής της Immediate Future, ενός πολυβραβευμένου Social Media agency με έδρα το Λονδίνο, εμμονή με το ROI και μεγάλη εμπειρία στο Social Strategy, το Creative Design, το Creative Copywriting & τα Social Paid Media.
Fabrizio Rinaldi Από τη θέση του Social Media Director, ο Fabrizio ενορχηστρώνει πανευρωπαϊκά την παρουσία της Ford Motor Company στα Social Media. Ο ίδιος αποτελεί μέλος της Global Team Blue, του υβριδικού agency network της WPP.
Anneli Rispens Με εξειδίκευση στο Branded Content και τα Social Media, η Anneli αναλύει best practices από όλο τον κόσμο εκπαιδεύοντας το δίκτυο της DDB και πελάτες, όπως οι Volkswagen, Heineken & McDonald’s, με στόχο την αξιοποίηση των νέων τάσεων.
CeAnn Simpson Η CeAnn εργάζεται ως Business Development Manager στην SoAmpli, μια βραβευμένη εταιρεία η οποία ειδικεύεται στο Social Advocacy και μετατρέπει τις ομάδες πωλήσεων σε “social selling stars”.
Alexander Woggon Από τη θέση του Senior Sales Manager, ο Alexander είναι υπεύθυνος για τη συνεργασία της Unruly με τα μεγαλύτερα Διαφημιστικά Δίκτυα, καθώς και με πελάτες όπως οι Unilever, Nestle, Daimler, Airbnb και Samsung.
  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
UM
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ
  • POST EVENT SOCIALIZING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR