Τρίτη, 17 Οκτωβρίου 2017

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Fabrizio Rinaldi

Social Media Director, Ford Europe

Fabrizio Rinaldi
Fabrizio Rinaldi

Από τη θέση του Social Media Director, ο Fabrizio ενορχηστρώνει πανευρωπαϊκά την παρουσία της Ford Motor Company στα Social Media. Έχει ωστόσο μεγάλη εμπειρία και από την πλευρά των agency, καθότι αποτελεί μέλος της Global Team Blue, του υβριδικού agency network της WPP, ενώ νωρίτερα είχε εργαστεί ως Social Media Manager & Strategist στην Wunderman.

Ο ίδιος αρέσκεται να περιγράφει τον εαυτό του ως έναν 30χρόνο σέρφερ από την Νότια Ιταλία, ο οποίος «δαμάζει τα κύματα στα νερά των Social Media & του Digital PR».

Ο Fabrizio Rinaldi συμμετείχε στην ενότητα "Social Strategy: How to Use Social Media to Engage, Connect & Convert at each Stage of the Customer Lifecycle".

Σύνοψη Παρουσίασης
How to sell 500 cars in 90 seconds

Οι εξελίξεις στο χώρο των Social Media είναι εντυπωσιακές. Παράλληλα, η μαζική χρήση των κινητών συσκευών έχει επηρεάζει ριζικά τη συμπεριφορά των χρηστών και τον τρόπο με τον όποιο «καταναλώνουμε» περιεχόμενο. Όλα αυτά υποχρέωσαν τα brands να αναζητήσουν νέους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αντιπαρέλθουν το όλο και μεγαλύτερο clutter στα Social Media. Μέσα από μία σειρά από παραδείγματα, ο Fabrizio Rinaldi παρουσιάζει πώς η Ford εξελίσσει τη στρατηγική της στα Social Media και βελτιστοποιεί την επένδυσή της σε αυτά. Επίσης, μεταξύ άλλων, αναλύει τα οφέλη που προκύπτουν από τη διαρκή ανάλυση των δεδομένων, εξηγεί τη σημασία του Reach και του Engagement στα διάφορα στάδια του purchase funnel και μοιράζεται τα δικά του do’s & don’ts για καλύτερα αποτελέσματα.

Διεθνείς ομιλητές

Sedge Beswick Έχοντας κερδίσει την αναγνώριση, πολλά βραβεία, αλλά και μία θέση στην περίφημη λίστα “The Drum Social Buzz Top 50” ως Global Senior Social Media & Community Talent Manager του ASOS, η Sedge ίδρυσε τη δική της εταιρεία με εξειδίκευση στο Influencer Marketing.
Sarah Flannery Η Sarah είναι Head of Display & Paid Social στη Forward3D, ένα πολυβραβευμένο Performance Marketing Agency με πελάτες όπως οι Net-A-Porter, British Airways, Hertz, Ralph Lauren, Hilton και New Look.
Ian Forrester Ως Global VP of Insight στην περίφημη Unruly, ο Ian αξιοποιεί τις γνώσεις του για την καταναλωτική συμπεριφορά και το social video , προκειμένου να χαράσσει αποτελεσματικές στρατηγικές περιεχομένου για κορυφαία brands ανά την υφήλιο.
Colin Jacobs Ο Colin είναι επικεφαλής της Immediate Future, ενός πολυβραβευμένου Social Media agency με έδρα το Λονδίνο, εμμονή με το ROI και μεγάλη εμπειρία στο Social Strategy, το Creative Design, το Creative Copywriting & τα Social Paid Media.
Fabrizio Rinaldi Από τη θέση του Social Media Director, ο Fabrizio ενορχηστρώνει πανευρωπαϊκά την παρουσία της Ford Motor Company στα Social Media. Ο ίδιος αποτελεί μέλος της Global Team Blue, του υβριδικού agency network της WPP.
Anneli Rispens Με εξειδίκευση στο Branded Content και τα Social Media, η Anneli αναλύει best practices από όλο τον κόσμο εκπαιδεύοντας το δίκτυο της DDB και πελάτες, όπως οι Volkswagen, Heineken & McDonald’s, με στόχο την αξιοποίηση των νέων τάσεων.
CeAnn Simpson Η CeAnn εργάζεται ως Business Development Manager στην SoAmpli, μια βραβευμένη εταιρεία η οποία ειδικεύεται στο Social Advocacy και μετατρέπει τις ομάδες πωλήσεων σε “social selling stars”.
Alexander Woggon Από τη θέση του Senior Sales Manager, ο Alexander είναι υπεύθυνος για τη συνεργασία της Unruly με τα μεγαλύτερα Διαφημιστικά Δίκτυα, καθώς και με πελάτες όπως οι Unilever, Nestle, Daimler, Airbnb και Samsung.
  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
UM
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ
  • POST EVENT SOCIALIZING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR