Δευτέρα, 25 Σεπτεμβρίου 2017

Anneli Rispens

Content & Social Media Director, DDB EMEA

Anneli Rispens
Anneli Rispens

Με εξειδίκευση στο Branded Content και τα Social Media, η Anneli αναλύει best practices από όλο τον κόσμο εκπαιδεύοντας το δίκτυο της DDB και πελάτες, όπως οι Volkswagen, Heineken & McDonald’s. Στόχος της η αξιοποίηση των νέων τάσεων και η δημιουργία στρατηγικών λύσεων που καλύπτουν τις ανάγκες των brands και συμβάλλουν στην αύξηση της αποτελεσματικότητάς τους.

Έχοντας εμπειρία 10+ ετών στο Social Planning, η Anneli συμμετέχει συχνά σε διεθνή συνέδρια και Φεστιβάλ Διαφήμισης, αρθρογραφεί και υπήρξε διοργανωτής του The Social Conference στο Άμστερνταμ.

Η Anneli Rispens συμμετείχε στην ενότητα "Content Trends: How to Become a Great Storyteller in a Video first World".

Σύνοψη Παρουσίασης
Frame to Fame. How to nail mobile Storytelling

Με δεδομένο ότι περισσότερο από 80% των επισκέψεων στα Social Media γίνονται μέσω κινητών συσκευών, το “mobile-first” storytelling θα μπορούσε κάλλιστα να αντικατασταθεί από το “mobile only”. Ο ρόλος των brands ως storytellers έχει αλλάξει άρδην λόγω της καταναλωτικής συμπεριφοράς, της καθιέρωσης video formats, όπως το Live Streaming και το 360, καθώς και της μαζικής διάδοσης του short-lived περιεχομένου.

Η Anneli Rispens, Director of Content & Social Media, DDB EMEA, παρουσιάζει πώς μερικά από τα κορυφαία brands στον κόσμο επιλέγουν να λένε τις δικές τους ιστορίες μέσω mobile, ενώ μοιράζεται do’s & don’ts για όσους επιθυμούν να επενδύσουν στο video περιεχόμενο.

Διεθνείς ομιλητές

Sedge Beswick Έχοντας κερδίσει την αναγνώριση, πολλά βραβεία, αλλά και μία θέση στην περίφημη λίστα “The Drum Social Buzz Top 50” ως Global Senior Social Media & Community Talent Manager του ASOS, η Sedge ίδρυσε τη δική της εταιρεία με εξειδίκευση στο Influencer Marketing.
Sarah Flannery Η Sarah είναι Head of Display & Paid Social στη Forward3D, ένα πολυβραβευμένο Performance Marketing Agency με πελάτες όπως οι Net-A-Porter, British Airways, Hertz, Ralph Lauren, Hilton και New Look.
Ian Forrester Ως Global VP of Insight στην περίφημη Unruly, ο Ian αξιοποιεί τις γνώσεις του για την καταναλωτική συμπεριφορά και το social video , προκειμένου να χαράσσει αποτελεσματικές στρατηγικές περιεχομένου για κορυφαία brands ανά την υφήλιο.
Colin Jacobs Ο Colin είναι επικεφαλής της Immediate Future, ενός πολυβραβευμένου Social Media agency με έδρα το Λονδίνο, εμμονή με το ROI και μεγάλη εμπειρία στο Social Strategy, το Creative Design, το Creative Copywriting & τα Social Paid Media.
Fabrizio Rinaldi Από τη θέση του Social Media Director, ο Fabrizio ενορχηστρώνει πανευρωπαϊκά την παρουσία της Ford Motor Company στα Social Media. Ο ίδιος αποτελεί μέλος της Global Team Blue, του υβριδικού agency network της WPP.
Anneli Rispens Με εξειδίκευση στο Branded Content και τα Social Media, η Anneli αναλύει best practices από όλο τον κόσμο εκπαιδεύοντας το δίκτυο της DDB και πελάτες, όπως οι Volkswagen, Heineken & McDonald’s, με στόχο την αξιοποίηση των νέων τάσεων.
CeAnn Simpson Η CeAnn εργάζεται ως Business Development Manager στην SoAmpli, μια βραβευμένη εταιρεία η οποία ειδικεύεται στο Social Advocacy και μετατρέπει τις ομάδες πωλήσεων σε “social selling stars”.
Alexander Woggon Από τη θέση του Senior Sales Manager, ο Alexander είναι υπεύθυνος για τη συνεργασία της Unruly με τα μεγαλύτερα Διαφημιστικά Δίκτυα, καθώς και με πελάτες όπως οι Unilever, Nestle, Daimler, Airbnb και Samsung.
  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
UM
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ
  • POST EVENT SOCIALIZING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR