https://www.socialmediaconference.gr/wp-content/uploads/2020/09/nick_entwistle-320x320.jpg
Creative Director and Founder of the Bank of Creativity & One Minute Briefs

Nick Entwistle


O Nick είναι ιδρυτής και Creative Director του Bank of Creativity και εμπνευστής των One Minute Briefs. Συνεργάζεται με agencies και brands, δημιουργώντας Social περιεχόμενο. Ανάμεσα στις καμπάνιες που ξεχωρίζει ο ίδιος είναι η συγκέντρωση χρημάτων για μία μικρή καρκινοπαθή, αλλά και το viedo clip που σκηνοθέτησε για λογαριασμό του NHS και βρέθηκε στην κορυφή των βρετανικών charts, εκθρονίζοντας τον Justin Bieber. Ο ίδιος έχει περισσότερους από 50.000 followers, οι μισοί εκ των οποίων αποτελούν την κοινότητα των One Minute Briefs, μίας πρωτότυπης και τολμηρής δημιουργικής πλατφόρμας που αναπτύσσει καμπάνιες μέσω του Twitter. Ο Nick διοργανώνει δικά του events και workshops, μιλάει σε συνέδρια, σε πανεπιστήμια και έχει εμφανιστεί ως καλεσμένος σε εκπομπές του BBC και του SKY TV. Έχει γράψει τρία βιβλία για τις ιδέες που έχουν προκύψει από τα One Minute Briefs, έχει κερδίσει βραβεία και η δουλειά του έχει φιλοξενηθεί σε μέσα όπως το Buzzfeed, οι New York Times, το Adweek και το The Drum. Πέρυσι συμπεριλήφθηκε στην ετήσια λίστα του The Drum με τις προσωπικότητες της χρονιάς και έλαβε το επιχειρηματικό βραβείο Theo Paphitis.

The Keynote

“One Minute Briefs: Make amazing things happen through the power of community“


Ως ιδρυτής της Bank of Creativity και των One Minute Briefs, ο Nick θα παρουσιάσει πώς η συλλογική δημιουργικότητα και η συνεργασία σε ένα social Media Community έχει συμβάλει στη γέννηση μικρών, αυθόρμητων ιδεών που εξελίχθηκαν σε πλήρεις, επιτυχημένες καμπάνιες. Τα One Minute Briefs είναι μία ριζοσπαστική και ιδιαίτερα τολμηρή προσέγγιση στη δημιουργικότητα. Το brief δίνεται μέσω του Twitter και μία κοινότητα 23.000

Δημιουργικών ανταποκρίνεται ποστάροντας ιδέες. Οι καλύτερες από αυτές αποτελούν τη μαγιά για καμπάνιες προϊόντων, υπηρεσιών και κυρίως κοινωφελών σκοπών. Κάπως έτσι γεννήθηκε το video clip του εθνικού συστήματος υγείας της Βρετανίας, που στέρησε από τον Justin Bieber το Χριστουγεννιάτικο No1 στα charts. Παρόμοια επιτυχία γνώρισε και η καμπάνια της WWF την οποία αγκάλιασαν αθλητικοί σύλλογοι και brands από όλο τον κόσμο. Όλα αυτά είχαν συμβεί πριν την πανδημία, όμως και μετά ο Nick και τα One Minute Briefs συνεργάστηκαν με τον ΟΗΕ και αυτή τη στιγμή εξακολουθούν να μεγαλώνουν. Ο Νικ θα παρουσιάσει Live από το Λονδίνο το ξεχωριστό case των One Minute Briefs: το πώς μία κοινότητα από creatives -γνωστών πια ως OMBLES- δημιουργεί καμπάνιες, ξεκινώντας από δημιουργικές σπίθες στο Twitter.

Tickets
Thanasis Konstantopoulos, T: +30 210 6617777 (ext. 228), Ε: [email protected]
 
Sponsorships
Anna Gyparaki, Τ: +30 210 6617777 (ext. 152), Ε: [email protected]
Spyros Leontaris, T: +30 210 6617777 (ext. 215), E: [email protected]
 
Content
Dannos Tsakalos, Τ: +30 210 6617777 (ext. 151), Ε: [email protected]
  338, Kleisthenous Str. 15344, Gerakas, Attiki, Greece
  +30 210 6617777
  +30 210 6617778
  www.boussias.com